fredag 20 maj 2011

liten köks-makeover i dagsljus




Tänkte visa lite dagsljusbilder av hur det blev med nya kökslampan. Oerhört glad att jag följde min "crush" och slog till, trots att köpet inte var särskilt genomtänkt, bara hundra procent känsla. Jag har länge varit trollbunden av vitt. Inser nu hur mycket jag faktiskt har saknat FÄRG!

Tapettavlan som blev till samma kväll är Tortuga, av Manuel Canovas, jag beställde mitt tapetprov här. Fick en hel meter så jag har fler saker jag planerar att göra. To be continued ...

I bakgrunden på helbilden ser man också de där pionerna i fönstret. Fortfarande har de inte slagit ut ... En av knopparna fick jag slänga för den hade på något vissnat inifrån. De andra verkar vara på väg åt samma håll. Vad är det för skit? Ska aldrig köpa blommor i den affären igen. Samma sak hände nämligen ett par magnoliakvistar jag köpte där. Först vackra knoppar som var på väg att öppna sig. Sen bara död och bitter besvikelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar