tisdag 31 maj 2011

dagens hemnet #36

Ska jag våga lägga ut det här objektet? Budgivning pågår... Jag bjuder på lite extra generöst med bilder ifall annonsen har tagits bort.
Det är förstås Fantastic Frank som varit i farten igen. Den här gången tror jag att de vill uttrycka att "här är det riktigt gott att leva!". Förmodligen är det därför de har lagt marshmallows över hela bordet. Även i köksvasken fortsätter den karamelliga känslan, och jag måste säga att jag är riktigt imponerad av hur de får disksvamparna att kännas som stora godisbitar. Jag var väldigt nyfiken på hur det skulle lösa sin styling när de kom till barnrummet. Det kan ju vara lite känsligt att skoja för mycket med andras barn. Och först märkte jag ingenting, men sen såg jag, i leksakshyllan, om man klickar på bilden och kikar riktigt noga - här ligger minsann engelsk konfekt!

1 kommentar:

  1. Herregud, vilken styling-orgie. Märkligt med den öppna spisen att de missade brasan??? Det drar säkert ner priset minst en miljon. :) kram från Malin N

    SvaraRadera