söndag 3 juli 2011

Nytt i hallen


Jag har hängt om lite tavlor i hallen. De här tygtavorna (tyg från Åhléns för några år sedan) passar så väldigt fint bredvid trädtapeten från Cole & Son, som är en tapetserad frigolitskiva köpt på Byggmax för en tjuga.

Jag tröttar aldrig på organiska motiv. Är just nu helt förälskad i den här planschen som jag funderar på att klicka hem. Jag är dock ganska allergisk mot shabby chic-trenden, inte för att det är vackert med det åldrade och skavda och lantligt franska, utan för att det är så massproducerat, och ändå ska det ge sken av att vara unikt och handplockat... Får knottror av sådana bedrägerier. Så OM jag klickar hem den så kommer jag helt enkelt begå ett smärre helgerån, klippa bort rubriken och även göra hela planschen smalare. Hepp-hepp.

Vill samtidigt förvarna om lite bloggtorka framöver. Jag kommer att tillbringa några dagar i tält med min son. Jag kommer att vara grymt off-line. ;-)

Men jag kommer tillbaka mot slutet av veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar