tisdag 28 juni 2011

dagens make-over #15



When in doubt. Choose white!

Hurtsen är nu make-ovrad i den här tapeten från Cole & Son. Från början hade jag tankar på något murrigt asiatiskt, kompletterat med klarröda knoppar, men jag tyckte det blev fint och lite skirt så här också. Jag hade en bit björktapet över som räckte precis till lådorna och toppen, men inte till sidorna, så de fick bli vitmålade.

Jag skulle hemskt gärna vilja hitta ett par vita ben att montera byrån på. Gärna lätt utsvängda, kanske underredet på en gammal barnpall, vi får se vad jag stöter på så småningom. Jag tror det blir en helt annan möbel om den får komma upp sig lite. Men just nu står den som en stadig kloss inne i arbetsrummet och väntar på att fyllas med ovärderliga A4-papper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar