tisdag 1 maj 2012

Dagens hemnet #90

Nej så corny det här var. Och då syftar jag faktiskt inte på Hitchcook-ripoffen på väggen i form av en skugga, för den var ändå lite kreativ och det är bara synd att det inte var genomfört med skuggfigurer hela vägen, i alla rum, DET hade varit originellt. Nej, jag tänker framförallt på texterna, och hur beskrivningen är överdrivet lättsamt formulerad som om de nuvarande ägarna hade snickrat ihop den via sms...

Jag har precis avslutat vårens stora projekt! Härligt! En hel bok! Musarmen värker, men nu ska det bli ordning på den med hjälp av varierade D.I.Y-pyssel hemma. Jag måste bara skaffa mig en anständig kamera också (funderar på den här) och sen är jag redo att rocka eller i alla fall att fotografera.

Glad vår! Det är ljuvligt i Malmö idag.


1 kommentar:

  1. Inne i en plädmani. Gillar pläden på soffan..

    //indianmarknad.se

    SvaraRadera